نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
می خواهم تبدیل به بازیکن مهمی برای یووه بشوم

می خواهم تبدیل به بازیکن مهمی برای یووه بشوم

تمرین و تجربه اندوزی در کنار مدافعین بزرگ یووه و ایتالیا می تواند کمک بزرگی برای تبدیل شدن او به یک مهره ارزشمند تلقی شود، دنیله روگانی که از فرصت خوبی بهره مند است تاکید کرد می خواهد تبدیل به بازیکن مهمی در تاریخ یووه شود.

 

هدف اصلی در این فصل، بهتر و کامل تر شدن در دنیای حرفه ای فوتبال است، همیشه باید یک نقش کلیدی برای این تیم بزرگ ایفا کنم و کمک کنم تا جام دیگری را فتح کنیم. انگیزه ما بسیار بالاست و همیشه با اندیشه پیروز شدن راهی زمین میشویم. کسب اسکودتو در کنار کوپا و لیگ قهرمانان، ما در هر سه جام حضور خوبی داریم و نهایت تلاش مان را برای رسیدن به موفقیت می کنیم. باید پیش رویم و در بیست روز آینده باید بهترین یووه امسال را به نمایش بگذاریم. از سوی مربی، انرژی بسیار مثبتی دریافت می کنم، او راهنمایی های بسیار مفیدی را در اختیارم می گذارد. همیشه از من می خواهد بهتر و بهتر شوم، در کنترل توپ به من توصیه های زیادی دارد و می گوید که باید در بازی فیزیکی تمرین و تلاش بیشتری کنم. ما یک گروه قدرتمندیم و مربی در هر دیدار یازده بازیکن اماده تر را انتخاب می کند که بتوانند برنامه ای تیم را در آن بازی به خوبی اجرا کنند.

 

آتلانتا

 

تیم خوبی ست، رو به جلو و باز بازی می کند، قدرتمند است و بازیکنان جوان زیادی دارد. اکثرا بازیکنان ایتالیایی که می توانند به فوتبال مان کمک زیادی کنند، بنابر این رودرروی تیمی قدرتمند بازی خواهیم کرد که قابل ستایش هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: